Електромобілі Renault зможуть живити побутові прилади

Новий Renault 5 покликаний стати відродженням для бренду з Франції.

За інформацією avtodream, французи вже розпочали електрифікацію на найвищому рівні з Mégane E-Tech Electric , але автовиробник прагне завоювати ринок, який здається складним і де конкуренція не тільки максимальна, а й вимагає дотримання ключового питання на ринку електромобілів.

Ціна – це козир, який новий Renault 5 отримає в категорії позашляховиків, модель, яка, як ми знаємо, є однією з найбільших новинок бренду і дебютує вже цього літа. Проте успіхи спадкоємця ZOE вже розпочалися, оскільки Renault розкрила одну з особливостей, які запропонує новий R5 і яких немає у його «старшого брата».

Одне з найрозвиненіших рішень у своїй категорії завдяки технології модульної платформи CMF-EV , розробленої французьким брендом, але у якої є Nissan LEAF : йдеться про систему двонаправленої зарядки « V2G ». Система Mobilize Powerbox , розроблена в тісній співпраці з колегами-фахівцями з Software République , дозволить повертати енергію в громадську електромережу, коли цього вимагають потреби, варіюючи її потужність від мінімум 7 кВт до максимум 22 кВт.

Французький бренд гарантує, що, незважаючи на використання ємності літій-іонного акумулятора автомобіля як джерело енергії, це не вплине на автономність, необхідну для подорожей у новому Renault 5 , дозволяючи контролювати потік енергії через мобільний додаток. При цьому сам порт зарядки акумулятора можна використовувати як джерело живлення для електроприладів з потужністю, еквівалентній домашній розетці 220 Вольт.

Двонаправлена ​​система зарядки була представлена ​​на останньому Паризькому автосалоні, що відбувся минулого року. Як заявив глава компанії, Mobilize Powerbox не буде винятковою прерогативою електричних моделей бренду, але також буде сумісна з версіями PHEV .

Фото: avtodream

Допоможіть нам стати кращими

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі публікації