Lamborghini став останнім виробником, який оновив свій фірмовий стиль за допомогою обережно оновленого логотипу. Можна побачити дещо переробленого «скаженого бика» не лише на цифрових каналах компанії, а й на реальних автомобілях. Пише Motorcar.
Швидше за все, наступник Huracan і плагін-гібридний Urus отримають оновлений значок пізніше цього року.
Що змінилось?
Шрифт Lamborghini тепер трохи ширший, ніж раніше. Чорний і білий залишаються основними кольорами та «символізують чітку ідентичність бренду».
Акцентними кольорами виступають жовтий і новий золотий відтінок. Цікаво, що італійський виробник екзотичних автомобілів також має намір використовувати легендарного бика без щита, але це буде відбуватися лише на його веб-сайті, у соціальних мережах тощо.
Відповідно до прес-релізу, нові кольори надають логотипу «мінімальний, але сміливий» вигляд. Lamborghini, яка технічно є частиною Audi Group разом із Bentley, Ducati та Italdesign, зазначає, що працювала з командою дизайнерів зі створення нового набору іконок для використання в Інтернеті.
Оновлений шрифт, очевидно, є реверансом до незграбної мови дизайну, яка використовується двома суперкарами та позашляховиком. Логіка підказує, що новий-старий значок прийде не лише до наступника Huracan та електрифікованого позашляховика, а й до флагмана Revuelto V12. Четверта модель має з’явитися у 2028 році як перший електромобіль бренду, попередньо представлений минулого року концептом Lanzador. Після грандтурера через рік з’явиться тільки електричний Urus другого покоління.
Наразі справи у Lamborghini йдуть добре: 2023 рік став першим роком, коли поставки перевищили 10 000 одиниць і досягли 10 112 автомобілів. Huracan і поточний Urus вже розпродані до кінця виробництва, а нові замовлення на Revuelto не будуть виконані раніше 2026 року.
Раніше Newsauto писало, що Tesla розглядає можливість виробництва електрофургонів у Італії.
Фото: motorcar
[…] Newsauto писало, що Італійський бренд Lamborghini показав оновлений […]