Кросовер Hyundai Venue змінив покоління

Компанія Hyundai розсекретила бюджетний паркетник Venue наступної генерації. Модель змінила імідж та отримала нове обладнання. Як і раніше, кросовер буде доступний з бензиновими та дизельними двигунами, при цьому для нього передбачена нова трансмісія. Про це інформує Автосвіт.

Компактний кросовер Hyundai Venue виробляється з 2019 року. Його продають у багатьох країнах, включно з Україною, але головним ринком для Venue все ж є Індія. Саме тому нове поколінню дебютувало в цій країні.

У другому поколінні кросовер виглядає набагато грубішим. Hyundai Venue отримав потужні колісні арки та масивні бампери. Радіаторна решітка стала ширшою, до того ж з неї прибрали хромовані пластини. Кросоверу також дісталася хитромудра головна оптика: блоки основних фар зробили вертикальними, з боків розташовані діодні галки ходових вогнів, вище – додаткові секції ДХВ. До того ж під капотом може знаходитися світлова смужка.

Довжина індійського Hyundai Venue не змінилася – 3995 мм, адже машини завдовжки менш як чотири метри в цій країні мають суттєві податкові пільги. А ось інші габарити збільшені: ширина новинки становить 1800 мм (+30 мм порівняно з попередником), висота – 1665 мм (+48 мм), колісна база – 2520 мм (+20 мм).

У салоні «другого» Venue з’явилося вигнуте табло, тобто об’єднані екрани панелі приладів та мультимедіа, кожен діагоналлю 12,3 дюйма. Попереднє покоління має окремі 8-дюймові дисплеї. Новий кросовер також отримав суворішу передню панель з вертикальними бічними дефлекторами.

Замість трьох «шайб», які відповідають за «клімат», тепер прямокутний блок з фізичними кнопками. Нижче, ймовірно, є майданчик для бездротової зарядки (у попередника її немає). А на новому кермі замість звичної емблеми чотири точки – це буква H в абетці Морзе, як в електромобілів Ioniq. Індійські ЗМІ пишуть, що список обладнання нового Hyundai Venue поповнила вентиляція передніх сидінь.

Як і попередній локальний паркетник, другий Venue в Індії запропонують з трьома моторами на вибір. Це бензиновий атмосферник 1.2 MPI (83 к.с.) і «турботрійка» 1.0 T-GDI (120 к.с.), а також турбодизель 1.5 CRDi (116 к.с.). Усі двигуни поєднуються з «механікою», але бензиновому турбомотору виділили 7-ступеневу роботизовану коробку з двома зчепленнями. А дизель може поєднуватись з класичним 6-ступеневим «автоматом». Привід винятково передній.

Раніше Newsauto писало, що на аукціон виставили легендарний Range Rover королеви Єлизавети (фото).

Фото: avtomir

 

Допоможіть нам стати кращими

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі публікації