Новий двигун YASA встановив світовий рекорд потужності

Британська компанія YASA, відома своїми інноваціями у сфері осьових електродвигунів, представила надлегкий прототип, який встановив новий неофіційний рекорд потужності.

Новий двигун масою лише 12,7 кг досяг пікової потужності 750 кВт (понад 1000 кінських сил) і щільності потужності 59 кВт/кг — на вище, ніж у попереднього рекордного зразка компанії. Про це повідомляє NV.

Прототип, створений в Оксфордському інноваційному центрі, є повністю робочим пристроєм, який уже проходить стендові випробування. За даними YASA, його постійна потужність становить 350−400 кВт (приблизно 470−540 к.с.), що робить його найефективнішим двигуном свого класу у світі.

Компанія досягла прориву, поєднавши передові технології терморегулювання, точну інженерію та компактний дизайн без використання рідкісних або дорогих матеріалів. Засновник і технічний директор YASA Тім Вулмер наголосив, що двигун — це не концепція, а реально робочий зразок:

«Досягнення пікової потужності 750 кВт і щільності 59 кВт/кг підтверджує ефективність нашої технології осьового потоку нового покоління. Ми створили електродвигун, який перевершує будь-який інший за питомою потужністю — і все це з використанням масштабованих матеріалів».

Для порівняння, попередній рекорд YASA у 42 кВт/кг, встановлений у липні, майже вдвічі перевищував показники конкурентів. Найкращі сучасні двигуни від Helix, Donut Labs, H3X Equipmake мають щільність потужності лише 13−25 кВт/кг, тобто менш ніж половину нового рекорду YASA.

Навіть у режимі безперервної роботи двигун видає близько 27,6 кВт/кг, що перевищує пікові показники більшості аналогів.

За словами керівника відділу нових технологій Саймона Одлінга, результати тестів «перевершили навіть найоптимістичніші очікування».

YASA розробляє цю технологію за підтримки Центру передових двигунів Великої Британії. Компанія планує масштабувати виробництво, орієнтуючись на високопродуктивні електромобілі.

«Наш двигун має у три рази більшу питому потужність, ніж найкращі сучасні системи з радіальним потоком», — заявив генеральний директор Йорг Міска. — «Це демонструє, наскільки далеко може зайти інженерна думка у сфері електроруху».

Раніше Newsauto писало, що культове купе Skoda 1000 MBX показали в сучасному дизайні.

Фото: YASA

 

Допоможіть нам стати кращими

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі публікації