У рамках фінальних тестів компанія Jaguar Land Rover презентувала перші офіційні ілюстрації свого флагманського електрокросу. Прототип Range Rover Electric “засвітили” на одному з найбільших ринків збуту люксового бренду – в Арабських Еміратах.
Автомобіль проходить перевірку високими температурами до 50 градусів за Цельсієм та вологістю до 90%. Спекотний клімат – один із найскладніших для будь-якого електромобіля через необхідність одночасно охолоджувати салон та оптимізувати продуктивність акумулятора. Додаткова складність руху по піску вимагає контрольованого моменту, що крутить, на низькій швидкості. Випробування показали, що в цьому кліматі Range Rover Electric ні в чому не поступається своїм побратимам з ДВС, а в деяких випадках навіть перевершує їх. Про це пише Автоцентр.
Нова інтелектуальна система управління крутним моментом Range Rover Electric дозволяє індивідуально розподіляти момент на кожне з коліс, запобігаючи їх буксуванню. За даними виробника, час реакції на кожному колесі скоротився приблизно зі 100 мілісекунд до всього лише 1 мілісекунди, що істотно покращує контроль тяги під час руху по дрібному піску.
У самому серці пустелі Аль-Бадайєр у Шарджі височить «Big Red» серед дюн шафранового кольору. Природна 300-футова дюна – це найбільший підйом на пагорб у пустелі Дубая. Всі автомобілі Range Rover проходять підйом п’ять разів без зниження продуктивності перед переходом до наступного етапу випробувань.
Очікується, що автомобіль отримає 800-вольтову бортову мережу, а за своїм потенціалом він зможе скласти конкуренцію версії з V8 мотором. Нагадаємо, що топова версія має у своєму арсеналі 635 к.с. і 750 Нм, а розгін до сотні займає 4,5 с. Технічні характеристики електричної версії Range Rover Electric стануть відомі ближче до початку продажів, які стартують наступного року.
Раніше Newsauto писало, що виробництво автомобілів Nissan можуть зупинити: причина.
Фото: autocentre