Renault готує особливу версію Megane

Компанія Renault вирішила переглянути сімейства своїх популярних моделей, тим самим розширивши кількість шанувальників марки. На думку автогіганта, багато водіїв з задоволенням пересіли б на Scenic або Megane, якщо б вони пропонувалися не тільки у вигляді електрокарів, але і зі звичним ДВЗ.

Як пише видання Motor.es, Renault розглядає можливість створення конкуренції з електромобілем Leapmotor C10 зі збільшеним запасом ходу, тому в Megane та Scenic має намір впровадити технологію EREV. Про це інформує Автоцентр. У цій гібридній установці бензиновий двигун працює як генератор для підзарядки батареї, а колеса обертає електромотор. Розроблено такий агрегат підприємством HORSE, що належить китайській Geely.

Відомо, що установка легко інтегрується в існуючі платформи, не вимагаючи серйозних доопрацювань. Вона включає 1,5-літровий бензиновий двигун, генератор, інвертор та систему охолодження. Його можна встановити навіть у передньому багажнику. Запас ходу і Megane Scenic збільшиться до 800-900 км.

Саме оновлений Renault Megane E-Tech стане першою моделлю, що отримала цю установку. Прототип новинки нещодавно потрапив в об’єктиви фотошпигунів. Судячи по конденсату на бічних вікнах, фарах, пластику заднього бампера, він був заморожений при температурі близько -20°C. Renault зазвичай так робить з моделями з ДВС, щоб перевірити їх запуск при екстремально низьких температурах. Ще на шпигунських знімках видно акумуляторний відсік.

Раніше Newsauto писало, що Audi вдруге за рік знизила прогноз рентабельності: причина.

Фото: motor.es

 

Допоможіть нам стати кращими

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі публікації