Популярний колись автомобіль Renault Megane може повернутись до двигунів внутрішнього згоряння. У відповідь на нестабільний попит на електромобілі, Renault планує суттєво оновити модель Megane, додавши гібридні силові установки та нову платформу до 2028 року. Про це повідомляє Motorcar.
Стратегічний розворот
Renault Megane E-Tech Electric, представлений у 2022 році, не виправдав очікувань компанії. Хоча він базувався на сучасній платформі CMF-EV, його компактні розміри (4,2 м), обмежений простір у салоні та невелика батарея стали стримуючими факторами для покупців. У результаті модель не змогла конкурувати з ширшими, практичнішими електрокарами.
Як стверджує Auto Express, для повернення інтересу до Megane, Renault планує запровадити гібридну версію на новій платформі до 2028 року. Зокрема, розглядається варіант “range-extender” — коли двигун внутрішнього згоряння використовується для зарядки батареї, а рух забезпечує електромотор. Це дозволить знизити залежність від зарядної інфраструктури та зробити модель привабливішою для ширшого кола водіїв.
Гнучка архітектура
Renault розробляє нову платформу, яка об’єднає моделі C- та D-сегменту — Megane, Scenic, Espace.
Платформа буде орієнтована насамперед на електромобілі, але з можливістю інтеграції гібридних силових установок. Це дозволить компанії адаптуватися до змін ринку без потреби створювати окремі архітектури для кожного типу приводу.
Очікується, що завдяки уніфікації компонентів витрати на розробку нових моделей знизяться до 40%. Такий підхід вже застосовують конкуренти — наприклад, Mercedes-Benz із платформою MMA.
Renault прагне зберегти гнучкість, щоб швидко реагувати на попит — чи то на електромобілі, чи на гібриди.
Революційни двигун Horse

Спільне підприємство Horse, створене Renault, Geely та Aramco, вже представило компактну гібридну систему з 1,5-літровим бензиновим двигуном. У комплекті — генератор, інвертор та електроніка, що відповідає стандарту Euro 7. Потужність варіюється від 94 до 161 к.с., залежно від конфігурації.
Цей модуль можна інтегрувати в електромобіль без радикальних змін конструкції. Його розміри дозволяють розмістити систему в багажнику, а принцип роботи — зарядка батареї без прямого приводу коліс — робить її ідеальним рішенням для моделей, які вже мають електричну трансмісію.
Відродження Megane на ДВЗ
Оновлений Megane стане лише одним із елементів масштабного оновлення модельного ряду Renault. Компанія також працює над новим поколінням Espace, натхненним концептом Emblème, який поєднує електрифікацію з практичністю сімейного авто.
Renault прагне зберегти лідерство в електромобільному сегменті, водночас визнаючи, що гібриди можуть стати важливим перехідним рішенням. У світі, де інфраструктура зарядки ще не всюди розвинена, а споживачі вагаються, гібридний Megane може стати золотою серединою.

Французький виробник вже розпочав тести оновленого Megane, але в найближчому оновленний кросовер залишиться повністю електричним.
Раніше Newsauto писало, що Nissan продовжує працювати над новими моделями – показали N8 без камуфляжу.
Фото: motorcar
