Renault офіційно представила абсолютно новий Twingo E-Tech — електричне міське авто, яке відроджує культову модель і водночас робить революцію у своєму сегменті. Бренд обіцяє, що це буде найдоступніший європейський електромобіль, розроблений і вироблений у Європі, з наднизьким споживанням енергії та ціною, нижчою на 40% від середнього рівня в класі.
Новий Twingo побудований на платформі AmpR Small, яку також використовують Renault 5, Renault 4 і Nissan Micra. Це дозволило поєднати компактні розміри з сучасними технологіями електроприводу. Про це повідомляє Аuto.24.
Під капотом — електромотор потужністю 60 кВт (82 к.с.) і крутним моментом 175 Нм. Такі цифри не вражають на папері, але для міського авто цього більш ніж достатньо: 0–100 км/год за 12,1 секунди, і при цьому миттєва тяга на старті забезпечує жваву динаміку в трафіку.
Маленький акумулятор, великий ефект
Renault вирішила зосередитись на ефективності та доступності. Автомобіль оснащено акумулятором LFP ємністю 27,5 кВт-год, котрий забезпечує запас ходу 262 км за циклом WLTP, що більше, ніж у деяких конкурентів, наприклад VW ID.2, який має близько 250 км.
Зарядка постійним струмом обмежена 50 кВт, але через невеликий розмір батареї це не проблема — 10–80% займає близько 30 хвилин. Для повсякденного міського користування цього більш ніж достатньо.
Крихітний зовні, просторий усередині
Головна магія Twingo — в його компоновці. При довжині 3790 мм і колісній базі 2490 мм автомобіль важить лише 1200 кг, але пропонує простір, гідний моделей класом вище.
У салоні — два незалежно зсувні задні сидіння, які можна переміщати на 170 мм, щоб регулювати баланс між місцем для ніг і багажником. Останній — справжній рекордсмен у класі:
- 360 літрів у стандартній конфігурації;
- понад 1000 літрів — зі складеними сидіннями;
- додатково — 50 літрів підпідлогового простору.
Для порівняння: Fiat 500e пропонує удвічі менше, а Renault 5 має багажник лише на 326 л.
Ефективність
Twingo E-Tech споживає лише до 10 кВт-год на 100 км, що робить його одним із найекономічніших електрокарів на ринку. Крім того, Renault заявляє про на 50% менший вуглецевий слід у виробництві порівняно з середнім електромобілем. Виробництво моделі заплановане в Європі, що допоможе уникнути вуглецевих втрат на транспортування.
Хоча новий Twingo E-Tech не створений для перегонів, він втілює головну ідею міського електромобіля — простоту, розумну економічність і максимальну зручність у щоденному користуванні. Renault обіцяє старт продажів у 2026 році, і якщо обіцянки щодо ціни справдяться, цей малюк може стати новим народним електрокаром Європи.
Раніше Newsauto писало, що несподівана модель Subaru викликала ажіотаж.
Фото: auto.24
