Останнім часом виробники постійно роблять реінкарнації популярних моделей. Ось й Skoda не втрималась. Застосовувавши новітню дизайнерську мову до віртуального концепту відродився 110 R. Про це повідомляє Motorcar.
Оригінальний автомобіль дебютував у 1970 році й коштував приблизно 40 місячним заробіткам. Незважаючи на величезну вартість у 78 000 крон, він мав величезний успіх: 57 085 одиниць було продано протягом 10-річного виробничого циклу, який завершився у грудні 1980 року.
У 2025 році задньопривідне купе повернулося, хоча й лише в цифровому вигляді. Оригінальний чотирициліндровий 1,1-літровий двигун, розташований ззаду, зник, його замінив електродвигун.
Дизайн
Замість того, щоб піти ретро-шляхом, дизайнер Skoda Річард Швец повністю зосередився на модернізації 110 R за допомогою фірмової дизайнерської мови «Modern Solid». Від фар і задніх ліхтарів, що розсуваються, до аеродинамічних коліс, купе зовсім не класичне.
Чорна смуга спереду приховує датчики, що покращує дизайн. Бічні камери та відсутність звичайних дверних ручок згладжують профіль, а функціональні вентиляційні отвори під задніми боковими вікнами нагадують впускні отвори двигуна автомобіля 1970-х років. Ззаду вінтажна емблема «S 110 R» віддає шану натхненню концепту.
Фактично, це остання концептуальна модель із серії Skoda «Icons Get a Makeover».
Технічні деталі
Хоча технічні характеристики ще не були презентовані, можна припустити, що дизайнер хотів би, щоб 110 R був якомога легшим. Його попередник важив лише 880 кілограмів.
Оригінал не був особливо швидким, навіть за стандартами 1970-х років. Розгін від 0 до 100 км/год займав 19 секунд, а крихітний 52-сильний двигун передавав потужність через чотириступінчасту механічну коробку передач, встановлену перед задньою віссю. Розподіл ваги становив 43:57, і автомобіль мав два вантажні відсіки: один розташований під переднім капотом, а інший за задніми сидіннями.
Компанії Skoda буде важко переконати Групу Volkswagen схвалити такий автомобіль, враховуючи скорочення сегменту купе. Крім того, повністю електрична установка не допомогла б привабливості купе. І треба бути реалістами: Skoda не той бренд, який може залучити достатню кількість покупців спортивних автомобілів, щоб зробити такий проект життєздатним.
Audi вже розробила Concept C, а Porsche готує наступний Boxster/Cayman й вони мають більше шансів закрити цю нішу. Хоча наступний 718 все ще пропонуватиме двигуни внутрішнього згоряння, спортивний автомобіль у стилі TT буде лише електромобілем. Якщо Група коли-небудь розглядатиме більш доступний спортивний автомобіль, він, ймовірно, називатиметься Volkswagen. Проте навіть концепт BlueSport не отримав шанси на виробництво.
Раніше Newsauto писало, що Skoda анонсувала новий кросовер для України.
Фото: motorcar