Toyota представила новий пікап Hilux

Японський виробник презентував дев’яте покоління свого всесвітньо відомого пікапа Hilux. Новинка відкриває черговий розділ в історії моделі – вперше в гамі з’являться електрифіковані варіанти з акумуляторною батареєю (BEV) та версію на водневих паливних елементах (Fuel Cell).

У рамках стратегії Multipath («множина шляхів») компанія готова запропонувати найрізноманітніші версії нового Hilux, включаючи повністю електричні (BEV), гібридні (Hybrid 48V), дизельні та бензинові. Таким чином, нове покоління Hilux матиме найбільший асортимент силових агрегатів за всю історію існування моделі. Про це повідомляє Автоцентр.

Новинка отримала дизайн у фірмовому стилі “Tough and Agile” («Міцний та спритний»), для якого характерні рубані форми та гострі грані. Передня частина автомобіля включає нові тонкі фари, об’єднані центральною планкою з класичним логотипом TOYOTA. На електричній версії використовується інше облицювання радіатора, а також встановлені спеціальні легкосплавні диски. Нові задня та бічні сходинки полегшать доступ до кузова та салону.

У новому поколінні Hilux буде лише один варіант кузова – Double Cab, з чотирма повноцінними дверима. Центральна консоль має новий дизайн з 12,3-дюймовим комбі-дисплеєм для водія, що настроюється, і центральним сенсорним екраном мультимедійної системи (до 12,3 дюйма). У задній частині салону передбачені бездротова зарядка та USB-порти. Всі органи керування повним приводом та позашляховими режимами згруповані централізовано для зручності експлуатації. Версія BEV оснащена однопозиційним селектором перемикання передач з електронним керуванням.

Вперше Hilux отримав електропідсилювач керма, що забезпечує більш точне керування, кращу маневровість та менший ризик віддачі під час руху по нерівній поверхні. Розширено функціонал та асортимент електронних помічників водія, який відрізнятиметься залежно від комплектації та ринку.

Поява повністю електричного варіанта Hilux дозволить задовольнити потреби корпоративних клієнтів. Автомобіль успадкував від попередника міцну рамну конструкцію, підготовлену для бездоріжжя, включаючи спеціальні заходи захисту акумуляторної батареї від пошкоджень та попадання води. Примітно, що глибина броду, що переборюється, така ж, як у поточної моделі з двигуном внутрішнього згоряння.

Hilux BEV також оснащений системою Multi-Terrain Select, яка адаптує характеристики автомобіля до різних умов бездоріжжя за допомогою гальм та управління крутним моментом, що еквівалентно руху в діапазоні L4 на автомобілі з традиційним двигуном.
Силова установка оснащена літій-іонним акумулятором на 59 кВт-год, переднім і заднім мостами eAxles, що забезпечують постійний повний привід з крутним моментом 205 Нм на передній осі та 269 Нм на задній. Запас ходу WLTP становить близько 240 км.

Виробництво гібридної версії Hilux Hybrid 48V стартує навесні 2026 року. Гібридна система включає літій-іонну батарею напругою 48 В, розташовану під задніми сидіннями, електродвигун-генератор, перетворювач струму, а також надійний 2,8-літровий ДВС. Автомобіль може перевозити вантажі масою до однієї тонни та буксирувати причіп масою до 3500 кг.

Компоненти гібридної силової адаптовані для суворих умов експлуатації. Зокрема, розташування мотор-генератора над двигуном дозволяє автомобілю долати брід глибиною до 700 мм. Позашляхові характеристики додатково покращені завдяки системі Multi-Terrain Select. Водій може увімкнути її для адаптації до різних поверхонь, а система Multi-Terrain Monitor допоможе підібрати оптимальне положення автомобіля у складних умовах. Також доступна система панорамного огляду для допомоги під час паркування та точного маневрування на дорозі.

Двигуни внутрішнього згоряння, як і раніше, відіграватимуть важливу роль у модельному ряді Hilux. Потужний та економічний 2,8-літровий дизель замінить 2,4-літровий агрегат, що пропонується поряд із традиційним 2,7-літровим бензиновим.

У 2028 році Hilux отримає версію на водневих паливних елементах. У компанії вірять у потенціал водню як цінного джерела чистої енергії.

Раніше Newsauto писало, що патрульна поліція наполягає на ухваленні закону про регулювання електросамокатів.

Фото: autocentre

 

Допоможіть нам стати кращими

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі публікації