Після новини про те, що з 1 січня в Україні припинять працювати пільги на купівлю електромобілів, українці почали масово скуповувати автівки в цьому сегменті за вигідними цінами. Деякі з моделей виявились популярнішими за інші.
Як пише Oboz.ua, у жовтні 2025 року українці купили 10,5 тисяч електрокарів. Це багато, адже в порівнянні з минулим роком ріст сягнув 145%. Видання звернуло увагу на ТОП-5 електрокарів з найбільшим попитом на вітчизняному ринку.
Першим у списку йде Volkswagen ID.Unyx. Це кросовер, якого в наших салонах немає, але привозять його активно. Мінімальна сума покупки – близько 24 000 доларів, що дорівнює приблизно 1 003 000 грн. Автопідбірник Андрій Коваль каже, що цей авто беруть через тиху роботу та запас ходу, який задовольняє більшість поїздок у місті.
BYD Song Plus купують майже з тих самих причин. Його дизайн на любителя, але ціна близько 25 000 доларів, тобто приблизно 1 045 000 грн, компенсує зовнішність. Покупці говорять, що ці машини добре тягнуть у заторах і не витрачають багато енергії.
Ще один гість – BYD Leopard 3. Це невеликий електрокар. Люди жартують, що він схожий на зменшену копію відомого позашляховика. Та через 22 000 доларів, а це приблизно 920 000 грн, такі жарти не заважають продажам.
Zeekr 7X входить у дорожчу частину списку. Його вартість близько 35 000 доларів, тобто майже 1 463 000 грн. Інженер Сергій Дяченко каже, що власники цього авто хвалять плавний хід і приємну тишу у салоні.
Замикає добірку BYD Sea Lion 07. За 28 000 доларів, що дорівнює приблизно 1 170 000 грн, люди отримують великий електрокар. Юрій, власник із Дніпра, розповів, що брав цю модель через місткий салон і зручні крісла.
Поради покупцям
- Перевіряйте батарею перед купівлею, навіть якщо авто нове.
- Дізнайтесь, чи є у вашому місті сервіс, який бере саме вашу модель.
- Замовляйте передпусковий підігрів, якщо живете у холодному регіоні.
- Плануйте зарядку заздалегідь, бо не всі станції працюють стабільно.
Ситуація в Україні
За даними Укравтопрому, частка електрокарів у реєстраціях росте швидше, ніж у більшості країн Європи. Це пов’язано з ціною запуску, податковими умовами та активним імпортом уживаних авто.
Читайте також на Newsauto – Ford офіційно завершив виробництво моделі Focus.
Фото: bigkyiv
