Нове покоління Volkswagen Tiguan повільно здобуває визнання й німецький бренд був змушений додати нові виробничі зміни для задоволення попиту.
Кожній новій моделі, яка з’являється на ринку, потрібен час для зростання. Рідко трапляється, щоб новий продукт дебютував і став успішним; потрібно здобути популярність у клієнтів, особливо коли це абсолютно новий дизайн, і, звичайно ж, ціни. Деякі зацікавлені клієнти також готові чекати появи базових версій, які відповідають їхньому бюджету.
Tiguan мав успіх у всіх своїх поколіннях, але в цій третій ітерації він повільно набирає оберти. Лише минулої осені цей кросовер Volkswagen увійшов до рейтингу бестселерів, майже через рік після свого запуску, повідомляє Motorcar. Замовлення почали надходити зі всієї Європі, що зумовило необхідність запровадження спеціальних заходів на заводі у Вольфсбурзі.
Volkswagen Tiguan стає лідером
Джерела в компанії повідомили, що, хоча Volkswagen загруз у глибокій кризі, «на диво» попит на Tiguan різко зріс, що змусило бренд збільшити виробництво на головному заводі, запровадивши нові спеціальні зміни протягом восьми вихідних, з травня по липень включно.
Це підтвердила місцева газета завдяки внутрішньому повідомленню, отриманому від Volkswagen. Керівникам заводів вже довелося скласти графік 16 спеціальних змін, і ще більше буде додано в кузовному та фарбувальному цехах.
Головний завод Volkswagen не завантажений на 100%
Згідно з останніми даними, у першому кварталі 2025 року Volkswagen зумів продати на п’ять відсотків більше автомобілів, ніж рік тому, що є добрим знаком, але все ще далеко до потужностей, доступних на заводі у Вольфсбурзі, який вже давно не працює на повну потужність.
На цьому заводі виробляються чотири моделі: Golf, Tiguan, Tayron та Touran, основна частина яких призначена для європейського ринку, а невелика частина — для Сполучених Штатів та Китаю.
Tiguan завжди був флагманською моделлю, Tayron — новачок, якому потрібно трохи більше часу, а Golf також є дуже важливою моделлю.
Volkswagen впевнений, що попит на цю трійку повернеться до рівня 600 000 одиниць щорічно і не впаде нижче 523 000 автомобілів, виготовлених тут минулого року.
Раніше Newsauto писало, що Toyota представила новий бізнес-седан (фото).
Фото: motorcar